Ayak Koruması

Çarpışma türüne ve şiddetine bağlı olarak sürücünün alt uzuvları ciddi bir yaralanma tehlikesine maruz kalabilmektedir.

Volkswagen, yaralanma tehlikesinin azaltılması için hedefli bir şekilde ayak pedalı tertibatında ve ayak desteğinde deformasyon elemanları kullanmaktadır. Örneğin, Euro NCAP-Offset çarpışmasında ortaya çıkan gövde deformasyonu, tanımlı bir kuvvet seviyesinden itibaren ayak pedalı tertibatının kasıtlı bir şekilde serbest kalmasına neden olmaktadır. Bu sayede pedallar intrüzyondan (içeriye göçme hareketinden) bağımsızlaştırılırlar, hareketli durumda kalırlar ve büyük ölçüde kuvvet uygulamaz duruma gelirler. Bu durum ayaklar ve alt bacak bölgesi için yaralanma riskini azaltır.


A B C Ç D E F G H I İ K L M N O Ö P
R S Ş T U V X Y Z 1 2 3 4 5 6 7 8