Çözüm Merkezi

Volkswagenim Çözüm Merkezi'ne Hoşgeldiniz!

Kusursuz bir kullanıcı deneyimi sunmayı hedefleyerek tasarladığımız Volkswagenim mobil uygulaması ile aradığınız çözüme kolayca ulaşabilmenizi sağlamak ve sorularınıza en hızlı şekilde cevap verebilmek için buradayız. Sizlerden aldığımız geri bildirimler doğrultusunda belirlediğimiz bazı konu başlıkları hakkındaki açıklamalarımızı aşağıda bulabilirsiniz. Bu konu başlıkları dışındaki sorularınız için "Volkswagenim Destek Formu" ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Volkswagen'imi, uygulamaya nasıl eklerim?*

Volkswagenim mobil uygulamasının, online servis randevusu, servis tarihçesi, ve aracınıza özel aksesuar önerileri gibi bağlantılı fonksiyonlarını kullanabilmeniz için öncelikle aracınızı uygulamanıza tanımlamanız gerekmektedir. Peki, araç ekleme işleminizi başarıyla tamamlamak için nelere dikkat etmeniz gerekir?

* Unutmayınız ki Volkswagenim mobil uygulaması şimdilik sadece Volkswagen Binek Araç modelleri için hizmet vermektedir. Volkswagen Ticari Araç modelleri veya binek araç olsa bile şirket ve filo araçlarının, Volkswagenim'e eklenmesi mümkün değildir.

* Volkswagen Binek Araç marka aracınızı ekleyebilmeniz için ise, Volkswagen Bilgi-işlem Sisteminde "ruhsat sahibi" ya da "sürekli kullanıcı" olarak kayıtlı olmanız gerekmektedir. Aracınızı ikinci el olarak satın aldıysanız bu kayıt işlemini ya da kayıtlarınızın kontrolünü, tüm Volkswagen Yetkili Satıcı veya Servislerinden yapabilirsiniz.

Eğer ruhsat sahibiyseniz;

Ruhsatta yer alan bilgilerinize göre uygulama içerisinde “Volkswagenim” başlığı altında yer alan “Araç Ekle” bölümünü ad, soyad, Volkswagen Bilgi-işlem Sisteminde kayıtlı e-posta adresi, plaka bilgileri ve yine sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranız ile eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurmanız yeterlidir.

İkinci el bir Volkswagen sahibiyseniz ve daha önce hiç Yetkili Satıcılarımıza uğramadıysanız size en yakın Yetkili Satıcımıza uğrayarak müşteri sistemimizde yer alan araç bilgilerinizin güncellenmesini sağladıktan sonra araç ekleme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Eğer sürekli kullanıcıysanız;

Aracınızın ruhsat sahibi olmasanız bile Volkswagen Bilgi-işlem Sisteminde, sürekli kullanıcısı olarak görünebilirsiniz. Henüz bu tanımlamayı gerçekleştirmediyseniz size en yakın Yetkili Satıcı veya Servisine uğrayarak bu işlemi hızlıca tamamlayabilirsiniz. Bu işlemden sonra, uygulama içerisindeki “Volkswagenim” başlığı altında yer alan “Araç Ekle” bölümünü kendi adınız, soyadınız, Volkswagen Bilgi-işlem Sisteminde kayıtlı e-posta adresi, araç plaka bilgileri ve yine sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranız ile eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurmanız yeterlidir.

Detayları Göster

Volkswagenim Anahtarlık kurulumunu nasıl yapabilirim?

Volkswagenim Anahtarlığınızın tüm interaktif fonksiyonlarını kullanabilmeniz için gerekli kurulumu bir defaya mahsus yapmanız yeterlidir. Bu işlem hakkında bilgiyi aşağıdaki videoyu izleyerek alabilirsiniz.

Detayları Göster

Yol yardım hizmetinden nasıl faydalanabilirim?

Volkswagenim mobil uygulaması ile yardıma ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdayız. Uygulama içerisinde yer alan "Yardım" menüsü üzerinden 7 gün 24 saat bize ulaşabilirsiniz. Size daha kaliteli bir hizmet sunabilmemiz için lütfen aracınızı Volkswagenim'e eklemeyi unutmayın.

Yol yardım talebinde bulunun

Yolculuklarınız sırasında karşınıza çıkabilecek aksilikler canınızı sıkmasın. Yardım menüsü altında yer alan “Yol yardım” başlığından konumunuzu bizimle paylaşmanız yeterli.

Çağrı merkezimiz sizi arasın

Bu acil çağrınızın ardından Değer ve İlgi Merkezimiz (DİM), sorun hakkında ön bilgi edinmek ve bulunduğunuz konumu teyit etmek için sizi sadece 120 saniye içinde arayarak destek olacaktır.

Yolculuğunuz kaldığı yerden devam etsin

Mobil servis ya da çekicinin konumunu Volkswagenim mobil uygulaması üzerinden anlık olarak takip edebilirsiniz. Aracınızın durumuna göre tarafınıza yönlendirilebilecek olan mobil servis ekibimiz sorunu tespit etmek için gerekli ön incelemeleri yapacak ve mümkünse bulunduğunuz yerde çözüme kavuşturacaktır. Aksi bir durumda çekiciye haber vererek en yakın Yetkili Servisimizde probleminizin mümkün olduğunca hızlı bir şekilde giderilerek yolculuğunuzun kaldığı yerden devam etmesi sağlanacaktır.

Detayları Göster

Online servis randevusunu nasıl alabilirim?

Bakım ve onarım işlemleriniz için Volkswagenim mobil uygulaması içerisinde yer alan "Volkswagenim" menüsü altındaki "Servis Hizmetleri" başlığından, uygulamaya kayıtlı olan aracınız için online servis randevusu talebinde bulunabilirsiniz.

Online servis randevusu talebi için;

Öncelikle Volkswagenim mobil uygulamasında aracınızın ekli olduğundan emin olun. Eğer mevcut durumda ekli bir aracınız yoksa lütfen öncelikle araç ekleme işleminizi gerçekleştirin. Eğer birden fazla aracınız uygulamaya tanımlıysa randevu talebinde bulunacağınız aracın seçili olup olmadığını kontrol edin.

Randevu tarihi ve Yetkili Servisin belirlenmesi

Bakım ve onarım işlemlerinizin yapılması için randevu tarihinizi girmenizin ardından Yetkili Servis seçiminizi gerçekleştirebilirsiniz. Belirlemiş olduğunuz tarihte ilgili Yetkili Servisimizde müsait olan servis danışmanlarımızı ve randevu için uygun olan saatlerini görüntüleyebilirsiniz. Sizin için en uygun saati seçerek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Bakım ve Onarım taleplerinizin açıklanması

Son adımdaysa bakım ve onarım işlemleriniz için taleplerinizi not olarak ekleyebilirsiniz. Bu bölümde kontrol edilmesini ya da yapılmasını istediğiniz işlemlerle ilgili bilgileri detaylı olarak belirtmeniz hem tahmini servis süresinizin belirlenmesi hem de aracınızın ilk günkü gibi kusursuz olarak teslim edilebilmesi açısından büyük önem taşımaktadır.

Detayları Göster

Daha Fazlası...

Volkswagenim Anahtarlığım çalışmıyor.
  • Telefonunuzun yazılım sürümünü kontrol edin. Volkswagenim anahtarlığınızın çalışması için iPhone telefon modellerinde yazılım sürümünün en düşük iOS7, Android telefonlarda ise 4.3 (Jelly Bean) olmalıdır. En efektif kullanım için lütfen telefon yazılım güncellemelerinizi zamanında yapınız. Telefonunuzun yazılım sürümünü aşağıdaki adımları izleyerek kontrol edebilirsiniz.
    • iOS telefonlar için;
      Ayarlar > Genel > Yazılım Güncellemesi
    • Android telefonlar için;
      Ayarlar > Sistem > Telefon Hakkında
  • Telefonunuzun Bluetooth LE desteği olduğundan emin olun.
    • iOS telefonlar için;
      Tüm iOS telefonlar Bluetooth LE desteğine sahiptir.
    • Android telefonlar için;
      Bluetooth LE desteği genellikle yazılım sürümü 4.3 ve sonrası telefonlar için mevcuttur.
  • Farklı marka ve model seçeneklerinde değişiklik gösterebilir. Bu yüzden cihazınızın kullanım kılavuzundan yararlanabilirsiniz.

  • Anahtarlığınızın çalışması için telefonunuzun internete bağlı olması gerekmektedir. Telefonunuzun aktif olarak internete bağlı olup olmadığını kontrol edin.
    • iOS telefonlar için;
      Operatörünüz ya da bir kablosuz ağ aracılığıyla aktif internet bağlantınızı Safari uygulaması üzerinden kolayca kontrol edebilirsiniz.
    • Android telefonlar için;
      peratörünüz ya da bir kablosuz ağ aracılığıyla aktif internet bağlantınızı Google Chrome uygulaması üzerinden kolayca kontrol edebilirsiniz.
  • Telefonunuzun Bluetooth özelliğinin diğer cihazlar tarafından görünür olduğundan emin olun.
  • Volkswagenim anahtarlığınızın doğru çalışması için konum servislerine izin verip vermediğinizi kontrol edin. Eğer kapalıysa lütfen açın.
    • iOS telefonlar için;
      Ayarlar > Gizlilik > Konum Servisleri
    • Yukarıdaki adımları izledikten sonra açılan Konum Servisleri sayfasında alt kısımda telefonunuzda yüklü olan uygulamaları görebilirsiniz. Bu uygulamalar arasından Volkswagenim’i bularak takip iznini "Her Zaman" olarak işaretleyin.

    • Android* telefonlar için;
    • Yukarıdaki adımları izledikten sonra açılan sayfada listelenen telefonunuzda yüklü olan uygulamalar arasından Volkswagenim’i bulun. Ardından gelen ekranda "İzinler" seçeneğini takip ederek "Konum" seçeneğini aktif hale getirebilirsiniz.

      *Sadece Android 6.0 (Marshmellow) ve üzeri cihazlar için geçerlidir.

  • Fotoğraf galerisine erişim izni verilmiş olmalıdır.
Aracımı neden ekleyemiyorum?

Eğer ruhsat sahibiyseniz;

  • Ruhsatta yazılı olan ad, soyad ve plaka bilgilerinin aracınızı eklerken girmiş olduğunuz bilgilerle aynı olup olmadığını kontrol edin.
  • Ruhsat bilgilerinizde eğer varsa ikinci isminiz de kullanıldıysa tam adınızı girmeniz gerekmektedir.
  • Kadın Volkswagenseverler için ruhsatta yer alan bilgilerde kızlık soyadının kullanılıp kullanılmadığını kontrol edin.
  • Eğer Volkswagen'inizi herhangi bir Volkswagen Yetkili Satıcısından almadıysanız ya da ikinci el bir Volkswagen sahibiyseniz, öncelikle size en yakın Yetkili Satıcımıza uğrayarak araç bilgilerinizin güncellenmesi ve müşteri sistemimizde aracınızın adınıza kaydedilmesi gerekmektedir.
  • Tüm bunları kontrol etmenize rağmen hala giriş yapamıyorsanız, "Canlı Destek" modülümüz üzerinden ya da 444 89 24 ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğer sürekli kullanıcıysanız;

  • Sürekli kullanıcı olabilmeniz için daha önceden Yetkili Satıcılarımızda müşteri sistemi üzerinden gerekli bilgilerle kaydınızın gerçekleştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Sürekli kullanıcı olabilmeniz için ruhsat sahibi olmanıza gerek yoktur.
  • Size en yakın Yetkili Satıcımıza uğrayarak sürekli kullanıcı kaydınızın ücretsiz olarak yapılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Sürekli kullanıcı olarak müşteri sistemimizde kaydınız varsa, sistemde kayıtlı olan ad, soyad, e-posta ve telefon bilgilerinizle giriş yaptığınızdan emin olun.
  • Eğer hala giriş yapamıyorsanız, "Canlı Destek" modülümüz üzerinden ya da 444 89 24 ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Araç eklemede güncel km ve yıllık ortalama km girilmesi neden önemlidir?

Aracınız bakım ve onarım işlemlerinin zamanında yapılması, hem Volkswagen’inizin uzun seneler boyunca ilk günkü gibi kalması hem de sizin ve ailenizin güvenli yolculukları için büyük önem taşımaktadır.

Volkswagenim mobil uygulamasına araç ekleme işleminiz sırasında gireceğiniz güncel km ve yıllık ortalama km bilgileriniz ile yaklaşan bakım tarihinizi hatırlatabiliriz. Ayrıca size özel servis kampanyalarından da haberdar olabilirsiniz.

Yeni araç siparişim şu an nerede?

Yeni bir Volkswagen Binek Araç siparişi verdiniz ve heyecanla ona kavuşacağınız günü bekliyorsunuz. Aracınızın fabrika üretiminden Yetkili Satıcınıza uzanan yolculuğunu takip etmek isterseniz aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli.

Sipariş takibi yalnızca Volkswagen Binek Araçlar için geçerlidir. Siparişinizi takip edebilmeniz için sipariş numarası ve soyadınız yeterlidir. Sipariş numaranız araç sipariş formunuzda yer almaktadır. Sipariş numaranızı bulamadığınız takdirde Yetkili Satıcınız ile doğrudan iletişime geçebilirsiniz.

Servis Takvimi nedir?

Volkswagen’inizin Yetkili Servislerimizde almış olduğu tüm servis bakım ve onarım işlemlerinin geçmişini “Volkswagenim” başlığı altında yer alan “Servis Hizmetleri” bölümündeki “Servis Takvimi” sekmesinden takip edebilirsiniz.

Aracımın gösterge panelinde yanan ikaz lambası ne anlama geliyor?

Volkswagen’inizin gösterge panelinde çıkan ikaz lambalarının ne anlama geldiklerini ve yapmanız gerekenleri Volkswagenim mobil uygulamasında “Yardım” menüsü altında yer alan “İkaz Lambaları” bölümünden inceleyebilirsiniz.

Etkinliklere davetiye kazanma fırsatlarından nasıl faydalanabilirim?

Volkswagen sahibi olsun ya da olmasın tüm Volkswageseverler için muhteşem konserlere, birbirinden keyifli etkinliklere ve organizasyonlara davetiye kazanma fırsatı Volkswagenim mobil uygulamasında.

Siz de Volkswagenim mobil uygulamasını indirin, “Avantajlar” başlığında yer alan “Etkinlikler” bölümünü takip edin, fırsatları kaçırmayın.